четвер, 13 листопада 2008 р.

Нарешті минула хвилина слабкості Cairo-dock

Як я вже тут писав, після оновлення Ubuntu до Intrepid Ibex, від мого улюбленого Cairo-dock лишились самі ланчери. Не стало геть усіх аплетів, до яких я встиг звикнути і прикіпіти душею. Тож, так чи інакше, сьогодні дочекалися оновлення. Проте, без проблем у мене не обійшлося і тут. При оновленні вперто виникала отака помилка:

E: /var/cache/apt/archives/cairo-dock_1.6.3.1_all.deb: trying to overwrite `/usr/share/cairo-dock/icon-mouse.png', which is also in package cairo-dock-data
Згадавши про те, що після звістки про відсутність аплетів я ставив у синаптику різні пакети, що дав пошук по "cairo-dock" і співставивши з цим фактом даний месадж про помилку, я вирішив видалити той самий cairo-dock-data, який не може поділити файли з оновленням. Так просто видалятись цей пакет не захотів, тому прийшлося видалити й cairo-dock разом із ним. Зате повторне встановлення cairo-dock принесло успіх. Пакет встановився вже оновленим з оновленим пакетом плагінів.

0 коментарі: