неділю, 9 листопада 2008 р.

Рогаті vs пірнаті, або переваги й недоліки Interpid Ibex у порівнянні з Hardy Heron

Більше тижня минуло з моменту релізу Ubuntu Interpid Ibex, а також з моменту її оновлення на моєму комп'ютері. Тож, вже був час визначитись із тим, чи сподобалось оновлення, які з нових фіч виявились найкращими, а також які були помічені проблеми.

Почну з критики. Після оновлення системи злетіли усі аплети з панелі cairo-dock, лишились лише кнопки запуску програм. При чому аплети злетіли глобально - у вікні настройки дока немає жодного аплета. Прийнятного рішення проблеми нагуглити не вдалося. Чекаю поки ком'юніті пофіксить несправність і у репозиторіях cairo-dock з'явиться стовідсотково-робоча версія.
Кудись дівся мій улюблений ефект compiz-fusion - спалення вікна.
Додана функціональність gnome-panel - автоприховання, або режим доку, рухається дуже повільно, а після перевантаження сеансу панель з положення внизу екрану переходить чомусь у верхнє положення.
По критиці у мене усе. Власне завдає клопоту лише перший недолік, який стосується cairo-dock.
Що сподобалось. Нарешті фотографії з sd-карти моєї цифрової фотокамери почали копіюватись на жорсткий диск! Власне цього було б достатньо для того, щоб дистрибутив мені сподобався. На скільки я розумію, цим покращенням я завдячую оновленому ядру.
Дуже сподобалось оновлення nautilus. Вітаю появу вкладок, а також кнопок швидкого відмонтування зовнішніх пристроїв.
Дуже якісно перероблено інтерфейс нового vlc. Тепер вмикати/вимикати повноектанний режим можна подвійним кліком. У повноекранному режимі при русі мишею з'являється панель керування, як у більшості відео-плеєрів. При чому дуже вдало підібрано час, на який панель з'являється, завдяки чому вона мінімально відволікає увагу від фільму, що програється, на себе. Настройки тепер організовані у групи, розділені вкладками. Хто раніше намагався розібратись з усіма можливими настройками vlc, належно оцінить дане покращення.
Перероблений діалог вимкнення комп'ютеру особисто мені сподобався. Можливо тому, що я прибічник усіляких оновлень і переробок інтерфейсу (:
У сукупності можу сказати, що я не розчарований.
Тож, нехай живе Linux і його людиноцентричний дистрибутив Ubuntu!

0 коментарі: