неділю, 23 листопада 2008 р.

Google-way


Якось перекладав невеличкий ресурс на українську і тоді з'ясувалося, що моя скринька на ukr.net для сер'йозної переписки з іноземцями не підходить. Листи з де-яких адрес ішли у спам, при чому я про це ніяк не міг дізнатись. Тоді і завів скриньку на gmail.com.
Незрозумілу і не звичну на початку організацію листів у "бесіди" тепер полюбив. Додаткового комфорту додають мітки, до яких уже сильно звик.
Перевагу ґуґлу, як пошуковику, я почав віддавати давно.
Після заведення акаунту на ґмейл, якось автоматично почав використовувати його у якості jabber-акаунту для спілкування у конференції українського товариства лінуксоїдів, також для користування інтерактивними перекладачами (спілкування з друзями усе якось на асі лишилося... консерватори). Далі пошуки он-лайнового rss-рідера звели мене з іще одним ґуґловським сервісом Google Reader.
Фотографії викладаються у Picasaweb.
Останнє моє відкриття - Google Bookmarks, он-лайновий сервіс закладок. Дозволяє організовувати закладки теґами у категорії. Для мене цей сервіс є дуже важливим, тому що половина мого життя проходить на роботі, а половина - вдома, тож часто доводилось шкодувати про те, що потрібна закладка на роботі або, навпаки, вдома.
Мабуть, найбільша зручність у користуванні ґуґловськими сервісами - те, що доступ до усього забезпечується одним акаунтом. Тобто не треба пам'ятати багато логінів й паролей, не треба на кожному сервісі авторизовуватись.

5 коментарі:

hippo сказав...

в качестве закладок все-таки более удобны всякие бобрдобр или моёместо (который я и использую). Продвинутые айтишники вроде тебя юзают del.isio.us

pemakhov сказав...

Нє, то продвинуті юзають del.isio.us. А ті, що вродє мєня - як раз цього не роблять (:
Так, юзабіліті у google.com/bookmarks зараз бажає бути кращою. Сподіваюся, що гугловці над цим працюють. Але мій вибір був зроблений на основі суб'єктивних критерієв: мінімалізм, не потрібно пам'ятати ще нових логінів та паролей, не потрібно зайвий раз авторизуватись.

hippo сказав...

Меня все-таки убивает невозможность добавить закладку одной кнопкой

pemakhov сказав...

Ага, та й коли закладок стає багато, не дуже знайдеш те, що шукаєш. Таки треба спробувати те, що продвинуті айтішнєгі юзають :-)

bezlik сказав...

Мій повноправний вхід в інет та створення акаунту Google майже збіглися у часі. Я і нік собі обирав за принципом вільної поштової скриньки. Не один день на це витратив :)
А для синхронізації закладок використовую http://www.foxmarks.com/, дуже зручна штука, хоча це більше діло звички.