четвер, 31 липня 2008 р.

Від Brief до Google Reader завдяки Firefox 3, або іронія RSS-долі


Невдовзі після того як я узнав про таке явище як rss, мені трапився плагін Brief для Firefox. Він мені здався дуже зручним для читання стрічок новин і тому я ним користувався досить довго. Але з виходом Firefox 3 тривалий час цей плагін новою версією браузера не підтримувався. Інші плагіни тої ж тематики мені по різним причинам не підійшли (восновному оцінювалась суб'єктивна зручність). До того ж ніколи не знаєш де підпишешся на чергову стрічку новин: вдома, на роботі або ще десь. А з наявністю проблем у дисципліні (як у мене) справа синхронізації стрічок новин на різних фізичних робочих місцях стає справою вкрай незручною.

Якось почув що хтось користується он-лайновим rss-рідером і от тепер, коли Brief відмовлявся працювати з моїм оновленим вогнелисенятком я вирішив пошукати такий он-лайн ресурс. Одразу у гуглі нагуглив гугл-рідер. Цей звір одразу сподобався. По-перше дуже зручним інтерактивним інтерфейсом. Та й про переваги онлайновості одразу подумалося - тепер вдома не требо окремо рідер настроювати. Та й проблем з версіями браузеру не буде. Тому навіть тепер, коли Brief вже підтримується третьою версією браузеру Firefox, мабуть я до нього не повернуся. Єдине що я втрачаю, з того що спало на думку, - зручні сповіщення про наявність нових дописів у вигляді виринаючих вікон. Та переваги усе ж більш значні.

1 коментарі:

Анонім сказав...

Гугол скоро завоюет мир :)
Я в свое время пробовал несколько клиентов, у которых есть возможность работы оффлайн с синхронизацией по необходимости, но ГуглРидер оказался все же лучше.